KURSNA LISTA   -   24.02.2017.

valuta kupovni srednji prodajni
EUR EUR 121.5289 123.9458 126.3627
CHF CHF 112.9266 116.3592 119.7918
GBP GBP 142.7936 147.1341 151.4746
USD USD 111.2785 117.0736 122.8687
kompletna lista

Česta pitanja

 
 
 
Da se bolje razumemo
 
 
Odgovori na često postavljena pitanja
Gde mogu da dobijem informacije o proizvodima i uslugama Societe Generale banke u Srbiji?
Informacije o našim proizvodima i uslugama možete dobiti:
  • Dolaskom u najbližu ekspozituru banke
  • Ukoliko ste fizičko lice, možete pozvati Info telefon (011) 30 11 555 koji je za vas dežuran radnim danima od 09:00 do 19:00, subotom od 10:00 do 14:00.
  • Pravna lica informacije mogu dobiti na Info telefon (011) 30 11 500 radnim danima od 09:00 do 17:00

Kako mogu da proverim stanje po svojim računima?

Societe Generale Srbija vam pruža nekoliko mogućnosti da u svakom trenutku na jednostavan i brz način proverite stanje na vašim računima:
  • putem bankomata
  • putem govornog sistema Vocalia
  • slanjem poruke sa vašeg mobilnog telefona - sistem Mobilia

 

Šta da radim u slučaju gubitka ili krađe kartice?

U slučaju da ste izgubili karticu ili da vam je kartica ukradena, odmah prijavite nestanak iste našem Autorizacionom centru koji za vas dežura 24 časa dnevno, na telefon: (011) 30 11 550 ili na +381 11 30 11 550 ukoliko zovete iz inostranstva. Nestanak možete prijaviti i u najbližoj banci sa VISA ili MasterCard znakom (u zavisnosti od kartice koju imate).
 

Imate pitanje u vezi korišćenja platnih kartica?

Sve informacije u vezi sa korišćenjem platnih kartica, možete dobiti ovde.
 

Šta je efektivna kamatna stopa?

Informaciju o efektivnoj kamatnoj stopi, kao i druge definicije možete pronaći ovde.
 
 

O NAMA

Societe Generale 35 godine u Srbiji
izrada sajtova