KURSNA LISTA   -   24.03.2017.

valuta kupovni srednji prodajni
EUR EUR 121.5286 123.9455 126.3624
CHF CHF 112.1890 115.5992 119.0094
GBP GBP 139.3687 143.6050 147.8413
USD USD 109.4179 115.1161 120.8143
kompletna lista

Česta pitanja

 
 
 
Da se bolje razumemo
 
 
Odgovori na često postavljena pitanja
Gde mogu da dobijem informacije o proizvodima i uslugama Societe Generale banke u Srbiji?
Informacije o našim proizvodima i uslugama možete dobiti:
  • Dolaskom u najbližu ekspozituru banke
  • Ukoliko ste fizičko lice, možete pozvati Info telefon (011) 30 11 555 koji je za vas dežuran radnim danima od 09:00 do 19:00, subotom od 10:00 do 14:00.
  • Pravna lica informacije mogu dobiti na Info telefon (011) 30 11 500 radnim danima od 09:00 do 17:00

Kako mogu da proverim stanje po svojim računima?

Societe Generale Srbija vam pruža nekoliko mogućnosti da u svakom trenutku na jednostavan i brz način proverite stanje na vašim računima:
  • putem bankomata
  • putem govornog sistema Vocalia
  • slanjem poruke sa vašeg mobilnog telefona - sistem Mobilia

 

Šta da radim u slučaju gubitka ili krađe kartice?

U slučaju da ste izgubili karticu ili da vam je kartica ukradena, odmah prijavite nestanak iste našem Autorizacionom centru koji za vas dežura 24 časa dnevno, na telefon: (011) 30 11 550 ili na +381 11 30 11 550 ukoliko zovete iz inostranstva. Nestanak možete prijaviti i u najbližoj banci sa VISA ili MasterCard znakom (u zavisnosti od kartice koju imate).
 

Imate pitanje u vezi korišćenja platnih kartica?

Sve informacije u vezi sa korišćenjem platnih kartica, možete dobiti ovde.
 

Šta je efektivna kamatna stopa?

Informaciju o efektivnoj kamatnoj stopi, kao i druge definicije možete pronaći ovde.
 
 

O NAMA

Societe Generale 35 godine u Srbiji
izrada sajtova